Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne www.fejo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, identifikacijsko številko podjetja)
• kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon,..ipd),
• časovni interval veljavnosti ponudbe, predvsem čas trajanja akcijske ponudbe
• dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku oz. na zahtevo kupca poslani razlogi zakaj izdelka ni na zalogi),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so označene z ddv in so končne mpc za kupca
• način plačila in dostave,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka nazaj k prodajalcu.
• bistvene značilnosti blaga.
Pravice o avtorstvu strani
Vsa vsebina na spletni strani je avtorsko zaščitena. Prepovedana je kakršnakoli oblika dejanj, ki kakorkoli posega v avtorske pravice avtorjev strani. Logotip, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so last podjetja Fejo Trade d.o.o, trgovina in storitve, Zgornje Hoče 38 , 2311 Hoče. Ravno tako je avtorsko zaščiteno slikovno gradivo in je last podjetja Fejo.si.
Prepovedana je uporaba vsebin in slikovnega materiala v javne in komercialne namene.

SPLOŠNA DOLOČILA
Veljavnost splošnih pogojev
Določbe splošnih pogojev veljajo za vse storitve elektronskega poslovanja in dopolnjujejo določbe veljavne zakonodaje, ki urejajo področje varstva potrošnikov, področje varstva osebnih podatkov ter drugih področij, ki se nanašajo na elektronsko poslovanje tega podjetja. V kolikor bi zaradi spremembe veljavnih predpisov, ki urejajo ta področja, posamezna določba teh splošnih pogojev postala neveljavna, to ne vpliva na veljavnost preostalih določb in s tem teh splošnih pogojev.
Upravitelj spletne trgovine ima pravico do občasnega dopolnjevanja in spreminjanja danih splošnih pogojev. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na spletni strani www.fejo.si. Šteje se, da se uporabnik strinja s spremembami in dopolnitvami, v kolikor po objavi sprememb nadaljuje z uporabo elektronskih storitev.

Odgovornost za delovanje in vsebino spletne trgovine
Upravitelj bo pri urejanju spletnega mesta skušal zagotavljati ažurnost in točnost podatkov vsebovanih na teh straneh (identiteta podjetja, kontaktni naslovi, bistvene značilnosti blaga, cena in dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve naročila oziroma storitev, način plačila in dostave, veljavnost ponudbe, reklamacijski postopek).

Upravljalec se bo pri urejanju spletnega mesta po najboljših močeh trudil, da so vse storitve na voljo 24 ur na dan 7 dni v tednu, vendar ne jamči da bodo elektronske storitve delovale brez prekinitev, brez problemov, brez pomot ali napak, prav tako tudi ne jamči za uspešnost uporabe teh storitev.

Upravljalec pri objavi prodajnih izdelkov ponuja tudi fotografije, ki so simbolične narave in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Upravljalec si pridržuje pravico, da kadarkoli iz tehnoloških, pravnih ali poslovnih razlogov spremeni vsebino svoje spletne strani ali spremeni posamezne parametre storitev ali storitve ukine brez predhodnega opozorila.

V zakonsko dovoljenem obsegu je izključena vsaka odgovornost podjetja Fejo Trade d.o.o, trgovina in storitve, upravitelja ali katerekoli druge pravne ali fizične osebe (v nadaljevanju druge osebe), ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletnega mesta www.fejo.si.

Podjetje Fejo ali druge osebe v nobenem primeru niso odgovorne za izgubo ali okrnjeno dostopnost podatkov ali kakršnokoli drugo slučajno, posredno, posebno ali posledično škodo, ki bi izvirala iz uporabe oziroma nezmožnosti uporabe storitev, vključno in brez omejitev glede izgubljenega prihodka ali pričakovanega dobička, izgube dobrega imena, izgube poslov, izgube podatkov, tehnične napake ali napačnega delovanja oziroma drugih škodnih dogodkov.

Za morebitne napake na tem spletnem mestu (cene, dobavni roki, opisi izdelkov, ipd.) se vam iskreno opravičujemo in vas obveščamo, da vas bomo za vse le-te pravočasno obvestili.
Prav tako podjetje Fejo Trade d.o.o. za napake na strani ne odgovarja in jih bo po svojih zmožnostih v najkrajšem možnem času tudi odpravilo.

Upravitelj lahko po svoji lastni presoji odpove ali začasno prepreči dostop in uporabo storitev, ki se nahajajo na spletnem mestu www.fejo.si zaradi kršenja teh splošnih pogojev ali veljavnih predpisov ali kakršnegakoli drugega ravnanja, za katerega podjetje meni, da je nezakonit oziroma škodljiv do tretjih oseb ali za delovanje storitev.

Opredelitev pojmov
Upravitelj in lastnik spletne trgovine je podjetje podjetnika posameznika Fejo Trade d.o.o, trgovina in storitve. Uporabnik je podjetje ali fizična oseba, ki to uporablja, torej kupec v spletni trgovini. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov končnemu uporabniku oz. kupcu.

Odgovornost uporabnika
Uporabnik je dolžan uporabljati elektronske storitve v skladu z veljavnimi predpisi in temi splošnimi pogoji. Uporabnik sme uporabljati storitve v svojem imenu in za svoj račun.

Uporabnik izrecno soglaša, da uporablja storitve ali katerokoli digitalno vsebino povezano z elektronskim poslovanjem izključno na lastno odgovornost.

Uporabnik se izrecno obvezuje, da pri uporabi elektronskih storitev ne bo ravnal protipravno ali ogrožal informacijske varnosti elektronskih storitev (npr. lažno predstavljanje, prenos nezakonitih vsebin, kršitve pravic intelektualne lastnine, nepooblaščeno zbiranje osebnih podatkov ali poslovnih skrivnosti, prenos zlonamerne programske opreme, nepooblaščeno spreminjanje vsebine, motenje komunikacij v katerikoli smeri ali nepotrebno obremenjevanje elektronskih storitev, poizkus lažnega predstavljanja in podobno) ali spodbujal tretjih (drugih) oseb k podobnemu ravnanju.

Uporabnik se obvezuje, da bo posebej in skrbno varoval svoje osebno geslo in ga ne bo dajal v uporabo ali na vpogled tretjim osebam ter v celoti odgovarja za vsako škodo, ki je bodisi posredno ali neposredno povzročena zato, ker so tretje nepooblaščene osebe uporabile njegov dostop do elektronskih storitev (predvsem pri opravi nakupa). Uporabnik se zavezuje tudi, da ob upoštevanju uporabniških navodil proizvajalcev

Uporabnik lahko po lastni presoji in skladno z navodili odpove uporabo elektronskih storitev (odpoved registracije) ter zahteva izbris uporabniškega imena in drugih podatkov, shranjenih za potrebe dostopa do teh podatkov.

REGISTRACIJA IN PRIJAVA

Obisk spletne strani www.fejo.si
Uporaba spletnega mesta www.fejo.si je omogočena vsem fizičnim in pravnim osebam, pri čemer se za ogled strani ni potrebno registrirati ali prijaviti. Registracijo ali prijavo je potrebno opraviti zgolj v primeru potencialnega nakupa izdelka.

Registracija uporabnika v Moj račun
Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.fejo.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kot uporabniško ime se uporabi elektronski poštni naslov uporabnika in geslo ki si ga uporabnik izbere sam.

Prijava uporabnika v Moj račun
Prijava v sistem registriranemu uporabniku omogoča takojšni nakup izdelka, ogled preteklih naročil, urejanje uporabniškega računa, naročanje..ipd.

V vaši nadzorni plošči si lahko ogledate nedavna naročila, upravljate svoje plačniške in dostavne naslove ter urejate svoje geslo in podatke računa .

POSTOPEK NAKUPA

Nakup
Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico in ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NA BLAGAJNO odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku.
Dobavni rok za izdelke – opisan v dostavi in plačilu
V primeru omejenih količin (zadnji kosi) bo stranka pravočasno obveščena o kakršnikoli spremembi. Prihaja lahko tudi do napačnih podatkov o zalogi, o katerih bo stranka pravočasno obveščena.

Trgovec si pridržuje pravico, da v primeru da naročenih izdelkov ni mogoče izdobaviti v naročeni količini, kupcu ponudi možnost od odstopa pogodbe o nakupu ali popravek naročila.

Nakupovalna košarica in oddaja naročila
Bodoči kupec opravi nakup (po opravljeni registraciji) z uporabo košarice za nakup, v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti, pri tem pa jih lahko pred nakupom iz košarice tudi odstrani.
Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb “dodaj v košarico« in nadaljuj, s čemer se vam izdelek izpiše v košarici. V primeru, da nakupujete več izdelkov postopek ponovite do izbora zadnjega artikla, v nasprotnem primeru pa nadaljujete nakup s klikom na gumb “blagajna”.

Ko ste podatke uredili, preglejte naročilo, nato označite načine plačila ter možnosti dostave. V primeru, da želite osebni prevzem, vam sporočamo, da je le-ta možen na sedežu podjetja po predhodnem dogovoru o prevzemu in plačilu blaga.

Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila, da je naročilo oddano. V primeru plačila po povzetju bo paket oddan v dostavo v najkrajšem možnem roku.. Prav tako bo pri plačilu preko Paypal, takoj po prejeti potrditvi s strani Paypal-a, naročilo oddano v dostavo, prav tako v najkrajšem možnem roku. Pri plačilu preko predračuna vam blago pošljemo v najkrajšem času od prejetega obvestila o plačilu.

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

Preklic naročila:
Kupec lahko oddano naročilo prekliče na sledeče načine:
• da po e-pošti posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila v roku največ 24 ur po opravljenem naročilu;
• izdanega uradnega predračuna v roku 2 dni od njegovega prejetja ne plača;

Zavrnitev naročila
Upravitelj spletnega mesta lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.

Sklenitev pogodbe in izpolnitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba oz., predračun je sklenjen-a, ko kupec prejme uraden predračun in ga v roku 2 dni tudi plača oziroma v primeru plačila po povzetju takrat, ko prodajalec nedvomno ugotovi istovetnost kupca in pridobi soglasje za izvedbo odpreme blaga.
Veljavnost predplačila, oz., plačila na TRR je 2 delovna dneva.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki in sicer na strežniku spletnega mesta www.fejo.si , uporabniku pa je dostopna v uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec pa lahko, kadarkoli v času trajanja pogodbenega razmerja, zahteva predložitev pogodbenih pogojev v pisni obliki.

V kolikor za naročeni izdelek niste prejeli računa ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, nas o tem nemudoma obvestite. Najkasneje v 8 dneh.

Podjetje mora izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku štirinajst dni od sklenitve pogodbe, razen če se z uporabnikom nista dogovorila drugače. V kolikor podjetje ne more izpolniti svojih obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo o tem nemudoma obvestil uporabnika, v kolikor je podjetje v takem primeru že sprejelo kakšno plačilo, ga bo uporabniku vrnil na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.

Račun
Račun se kupcu izda v pisni obliki, in sicer z dostavo blaga oz. ali po elektronski pošti po dostavi blaga.

ODSTOP OD NAKUPA (KUPOPRODAJNE POGODBE) IN VRAČILO BLAGA

Pravica do odstopa od pogodbe
Kupcu (fizični osebi, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti) pripada pravica, da v  osmih dneh, šteto od prevzema blaga, odstopi od pogodbe in vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Poštnino za vračilo plača kupec.

Način izvrševanja pravice
Kupec je dolžan prodajalca v roku iz zgornjega odstavka pisno obvestiti o odstopu od pogodbe, pri čemer ni dolžan navesti razloge za svojo odločitev. Kupec obvestilo naslovi na sedež podjetja Fejo Trade d.o.o, trgovina in storitve, Zgornje Hoče 38 ,2311 Hoče ali na kontaktni elektronski naslov : info@fejo.si .

Vrnitev prejetega blaga v osmih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa.
Obveznosti kupca pri odstopu od pogodbe in stroški povezani z odstopom so na strani kupca.

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, blago mora biti nerabljeno, in v originalni embalaži.

Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti.
Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.
Edin strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa (morebitne poštnine ipd.)

Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v original embalaži.

Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:

– če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže – (ZVPot, člen 43.č) – to predvsem velja za kozmetične in druge izdelke ki imajo varnostni pečat !
– če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam

Priložena mora biti kopija originalnega računa.

Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

———————

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

 

Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.

Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe
V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino takoj, ko je to mogoče, sicer pa najkasneje v roku štirinajstih dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Kupnina se vrne na kupčev TRR, ki ga ta sporoči hkrati z obvestilom o odstopu.
Kupec nima pravice odstopiti od pogodbe:
Kdaj se blago kupcu ne bo vrnilo:
Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo (živilsko blago), spada med potrošne kozmetične izdelke ali kateremu je že potekel rok uporabe;

Prodajalec ne bo sprejel vrnjene pošiljke, če bodo pri njej vidni kakršnikoli znaki uporabe, zlasti kot:
v primeru zapečatene opreme je pečatnik (npr. original nalepka) odlomljen ali poškodovan;
odprta vsebina pri pokvarljivem materialu (pri kozmetičnih artiklih odprta oz. poškodovana embalaža in poškodbe na embalaži neživilskih izdelkov oz. njihovo odprtje);
v primeru mehanskih poškodb blaga;
če kupec vrnjenega blaga ni pravilno in primerno zaščitil za transport

Škoda
Prodajalec ob upoštevanju omejitev o razbremenitvi odgovornosti ne odgovarja:
• za okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih poškodbe in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesreč;
• za poškodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljavca.

KONČNE DOLOČBE
Mnenja in pritožbe uporabnikov
Uporabnik svoja mnenja, povpraševanja, komentarje, pritožbe in ugovore naslavlja na sedež podjetja Fejo Trade d.o.o. ali na elektronski naslov: info@fejo.si. Morebitne pritožbe upravljalec rešuje prednostno in v duhu dobrega poslovnega sodelovanja. V ta namen bo upravljalec kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave.

Reševanje sporov
V kolikor morebitne spora med uporabnikom storitev in ponudnikom storitev ni možno rešiti sporazumno z metodo reševanja pritožb, se spor reši pred pristojnim sodiščem v Mariboru.
Podatki o upravitelju / upravljalcu:

Upravitelj spletne strani www.fejo.si je podjetje Fejo Trade d.o.o., Zgornje Hoče 38 , 2311 Hoče,  ID za DDV:SI96879017, mat.št.:9094016000.

Podjetje Fejo Trade d.o.o, trgovina in storitve, Zgornje Hoče 38, 2311 Hoče  je zavezanec za DDV!

Cene so z vključenim 22% ddv in veljajo za nakup preko spletne trgovine.